Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně

Otevřít navigaci

Ateliér Animovaná tvorba

Státní závěrečné zkoušky

Okruhy otázek k SZZ pro bakalářské studium ak. rok 2021/2022

Dějiny animovaného filmu I

Dějiny animovaného filmu I – prodlužující

Technologie a teorie oboru I

Okruhy otázek k SZZ pro magisterské studium ak. rok 2021/2022

Současný animovaný film

Dějiny animovaného filmu II – prodlužující

Teorie oboru

Technologie a teorie oboru II – prodlužující

Harmonogram SZZ

Pondělí 6. 6. 2022
Budova U4, učebna U42/256
ateliér Animované tvorby
Typ: bakalářský
Teoretické předměty
Nástup na přípravuZkouškaOs. číslo studenta
Dějiny animovaného filmu I.
8:308:45K19095
8:459:00K19096
9:009:15K19099
9:159:30K19100
Technologie a teorie oboru I.
9:309:45K19095
9:4510:00K19096
10:0010:15K19099
10:1510:30K19100
10:45 – 11:00závěrečná porada komise
vyhlášení výsledků
11:00 – 12:00 polední přestávka
Typ: navazující
Teoretické předměty
Nástup na přípravuZkouškaOs. číslo studenta
Dějiny animovaného filmu II.
12:0012:15K20096
12:1512:30K19406
12:3012:45K19409
12:4513:00K20099
Technologie a teorie oboru II.
13:0013:15K20096
13:1513:30K19406
13:3013:45K19409
13:4514:00K20099
14:15 – 14:30závěrečná porada komise
vyhlášení výsledků
Typ: bakalářský, navazující
Obhajoba BP/DP
Nástup na obhajobuOs. číslo studenta
15:00K18102
K19406
K19409
15:40K18443
16:20K20096
17:00K19410
17:40K20099
18:20K18446
19:00 – 19:30závěrečná porada komise
vyhlášení výsledků
Poznámka: Studenti se dostaví ke Státní závěrečné zkoušce 15 min. před uvedenou dobou nástupu na přípravu. Nedostavení se včas  ke zkoušce (obhajobě) = hodnocení – F – nedostatečně.

Témata SZZ pro ak. rok 2021/2022

Témata k bakalářské teoretické práci 

UPA jako inspirace pro českou animaci
Barva jako spolutvůrce charakterů v animovaném filmu
Přepis literatury do animovaného filmu
Typografické prvky v animovaném filmu
Typologie a charakteristika protihráče v animované tvorbě

Témata k diplomové teoretické práci 

Téma rodičovství v rodinných animovaných filmech
Antihrdina v televizních animovaných seriálech
Generační vliv při ztvárnění téhož tématu
Artikulace expresivních prvků v kódu animovaného filmu
Ikonografické znaky figury na pozadí hlavní osy děje v animované tvorbě
Člověk a věc v animovaném filmu
Prostor v animovaném filmu
Hyperrealismus v animovaném filmu

Fakulty a součásti

Zavřít