Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně

Otevřít navigaci

Možnosti studia

Kurzy pro veřejnost

Kurz – Co na nás zkouší obchodníci a jak jim neskočit na lep

Organizátor kurzu CŽV: Fakulta multimediálních komunikací UTB ve Zlíně
Garant: doc. PhDr. Blandína Šramová, PhD. – Ústav marketingových komunikací –  docentka

Kurz se zaměřuje na manipulativní techniky a nástroje, které jsou často využívány v oblasti marketingu s cílem ovlivnit naše myšlení a nákupní chování. Jde o interaktivní prezentaci, kde se účastníci budou věnovat praktickému tréninku obranných technik proti manipulaci, které jsou v rozporu s přesvědčením, hodnotami a postoji spotřebitelů.

Minimální počet účastníků: 6
Rozsah kurzu: 6 hodin
Kontakt: umk@fmk.utb.cz

Kurz – Marketingová komunikace ve zdravotnictví a sociálních službách

Organizátor kurzu CŽV: Fakulta multimediálních komunikací UTB ve Zlíně
Garant: doc. Ing. Pavla Staňková, Ph.D. – Ústav marketingových komunikací

Kurz je zaměřen na budování vztahů organizací zdravotních a sociálních služeb s klíčovými skupinami veřejnosti prostřednictvím nástrojů marketingové komunikace. Absolventi kurzu budou schopni definovat klíčové skupiny veřejnosti, vymezit cíl marketingové komunikace, navrhnout vhodné nástroje komunikace pro jednotlivé cílové skupiny a využít zásady fungování krizové komunikace. Pozornost bude věnována také etické stránce marketingové komunikace u poskytovatelů zdravotních a sociálních služeb.

Minimální počet účastníků: 10
Rozsah kurzu: 6 hodin
Kontakt: umk@fmk.utb.cz

Kurz – Marketing služeb

Organizátor kurzu CŽV: Fakulta multimediálních komunikací UTB ve Zlíně                                                                                    Garant: Ing. Martina Juříková, Ph.D. – Ústav marketingových komunikací – odborná asistentka

Obsahem kurzu je metodické a věcné vedení při přípravě marketingového plánu ve firmě poskytující služby. Účastníci krok po kroku realizují situační analýzy, navrhují poslání, formulují strategie a cíle pro firmu poskytující služby a poté plánují jednotlivé prvky marketingového mixu služeb při zohlednění jejích vlastností.

Minimální počet účastníků: 4
Rozsah kurzu: 6 hodin
Kontakt: umk@fmk.utb.cz

Kurz – Komunikace – prezentační dovednosti

Organizátor kurzu CŽV: Fakulta multimediálních komunikací UTB ve Zlíně                                                                                 Garant: doc. PhDr. Dagmar Weberová, Ph.D., MBA – Ústav marketingových komunikací – docentka

Kurz je zaměřen na osvojení si metody přípravy a realizace prezentace krok za krokem, vede k rozvoji prezentačních a rétorických dovedností, zabývá se i eliminací nervozity, kterou lze přetransformovat do nadšení, které pomůže zaujmout publikum. Výsledkem je lepší vyjadřování a pohotovější reakce na otázky i nečekané situace. Kurz je nabízen i v anglickém jazyce.

Minimální počet účastníků: 6
Rozsah kurzu: 6 hodin
Kontakt: umk@fmk.utb.cz

Kurz – Komunikace – vyjednávání

Organizátor kurzu CŽV: Fakulta multimediálních komunikací UTB ve Zlíně                                                                                 Garant: doc. PhDr. Dagmar Weberová, Ph.D., MBA – Ústav marketingových komunikací – docentka

Obsahem kurzu je příprava strategie vyjednávání a rozvoj vyjednávacích schopností a technik s cílem dosáhnout dohodu, a to v rámci interního vyjednávání v organizaci nebo při vyjednávání s dodavateli a zákazníky. Účastníci si za pomoci modelových situací natrénují, jak prolomit ledy na začátku vyjednávání, jak se dostat ze slepé uličky, jak dospět k dohodě a ukončit vyjednávání. Kurz je nabízen i v anglickém jazyce.

Minimální počet účastníků: 6
Rozsah kurzu: 6 hodin
Kontakt: umk@fmk.utb.cz

Fakulty a součásti

Zavřít