O Ústavu marketingových komunikací
Vítejte na ÚMK, Ústavu marketingových komunikací! Neučíme tady marketing, ale marketingové komunikace. Místo počítání ekonomických vzorců se u nás naučíte využívat kreativitu v reklamě, chápat potřeby zákazníků, vést projekty a sestavovat byznysové i mediální plány. Zjistíte, jak lépe komunikovat, prezentovat, řídit tým a využívat nejnovější trendy v marketingové komunikaci.
Předměty v oblasti marketingových komunikací vyučují pedagogové, kteří mají vědecký i praktický přesah, a do výuky jsou pravidelně zváni i odborníci z praxe. V domáckém prostředí naší fakulty nabízíme bakalářské i navazující magisterské studium, obojí v prezenční (denní) i kombinované (dálkové) formě.
Z našich lavic vychází marketingoví specialisté, tiskoví mluvčí, copywriteři, account manažeři, event manažeři, social media manažeři a další odborníci na marketingové komunikace. A že jsme jich do světa poslali spoustu!
Dění na našem ÚMK můžete sledovat na našem Facebooku a Instagramu.
Už toho opravdu máme dost za sebou. A to nejdůležitější jsme vám pro jistotu shrnuli. Ale nebojte, ještě nekončíme!
Studium marketingových komunikací
Marketingové komunikace u nás můžete studovat v bakalářském i navazujícím magisterském studiu, a to jak v prezenční (denní), tak v kombinované (dálkové) formě.
Co se u nás naučíte?
Myslet kreativně a zároveň realisticky, pochopíte marketingové komunikace v souvislostech. Naše výuka je dlouhodobě propojena s praxí – a jen tak můžeme vychovávat zkušenostmi nabité absolventy.
Díky předmětu Komunikační agentura (KOMAG) mají studenti možnost uplatnit manažerské dovednosti a schopnosti týmové spolupráce napříč všemi obory, které celá Fakulta multimediálních komunikací nabízí. Studenti samostatně organizují eventy a akce od počáteční idey, přes shánění finančních prostředků, kreativní online i offline propagaci, až po finální realizaci ve spolupráci s 11 uměleckými obory, které FMK nabízí.
Ústav marketingových komunikací, jako jediný na Moravě, nabízí pro studenty i firmy platformu uzpůsobenou pro marketingové zkoumání. Laboratoř redlab vám může zprostředkovat výzkum prostřednictvím eyetrackingu, a nabízí taky programování a testování virtuální reality nebo nástroje pro uplatnění nového vědního oboru Design Thinking.
Součástí studia jsou i další prakticky zaměřené předměty a ve třetím a pátém ročníku absolvujete praxi v agentuře dle vlastního výběru – klidně i v zahraničí.
Podrobné seznamy předmětů najdete ve studijních plánech zveřejněných na webu fakulty.
Na co se zaměřujeme?
Atmosféru ÚMK můžete nasát prostřednictvím našeho Facebooku a Instagramu, kde pravidelně zveřejňujeme to, co se u nás aktuálně děje.