UTB

Fakulty a součásti Otevřít navigaci

Ateliér Reklamní fotografie

O ateliéru

Ačkoliv název může být zavádějící, studium Reklamní fotografie nezahrnuje pouze focení reklamních kampaní na billboardy nebo nablýskaných módních fotografií pro časopisy, ale klade především důraz na profesionální zvládnutí klasické i digitální techniky nebo zpracování klasických materiálů a zároveň rozvíjí i kreativní řešení uměleckých i reklamních projektů. Ateliér vychovává profesionály v oboru, kteří jsou schopní přistoupit ke každému úkolu s technickou precizností a zároveň ho řešit neotřelým způsobem.

Studenti se během studia seznámí s hlavními žánry fotografie, jako jsou zátiší, fotografie skla a porcelánu, akt, portrét, architektura, krajina nebo módní fotografie a osvojí si širokou škálu technik. Na začátku se jejich druhým domovem stane fotokomora a věrným společníkem velkoformátová kamera, později budou využívat především digitální techniku. Pro práci na školních zadáních, ale i na vlastních projektech jim budou k dispozici dva špičkově vybavené ateliéry a pro vystavování vlastních souborů a klauzurních prací zase studentská galerie Photogether. Studentům se věnuje tým pedagogů složených ze špiček ve fotografické branži, kteří jim předávají své znalosti z mnohaleté praxe a zároveň vytváří na ateliéru až rodinné a tvořivé prostředí, kam studenti chodí opravdu rádi.

Důležitou částí studia je spolupráce s dalšími obory na společných projektech, kde si studenti vyzkouší, jak v praxi fungují kreativní týmy například v reklamních agenturách a díky kterým naváží kontakty hodnotné i do budoucna. Absolventi ateliéru se ve světě určitě neztratí. Příkladem by mohl být nedávný zisk ocenění Czech grand design v kategorii Fotograf roku.

Zavřít

Fakulty a součásti