Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně

Otevřít navigaci
odborná asistentka

Mgr. Eliška Káčerková, Ph.D.

Ústav marketing. komunikací
E-mail: kacerkova@utb.cz Mobil: +420 733 676 249 TEL: +420 576 034 406 Kancelář:
U44/207

Předměty 2023/2024

Počátky a vývoj marketingových komunikací

Seminář k bakalářské práci

Diplomový seminář

Agenturní praxe

Diplomová praxe

 


Výuka

Konzultační hodiny

Úterý 9.00-11.00, Pátek (sudý týden) pro kombinovanou formu studia dle předchozí domluvy

Životopis

Vzdělání

2007 - 2012: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomiky, Ph.D.

2008 - 2009: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta aplikované informatiky – pedagogické minimum

2002 - 2007: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací, Mgr., Bc.

1998 - 2002: Masarykovo gymnázium Vsetín

Stáže a studijní pobyty

2022: Malopolská vysoká škola ekonomická v Tarnově, Polsko - přednášející v rámci programu Erasmus

Průběh zaměstnání

  • od 2008 do současnosti: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací, Ústav marketingových komunikací - odborná asistentka
  • 2021 - 2023: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací, Ústav marketingových komunikací - ředitelka ÚMK
  • od 2016 do současnosti: Zlín Film Festival, PR asistent
  • 2008 - 2013: Comtech, Zlín, PR executive a copywriter
  • 2006: Crest Communication, Prague, PR executive
  • 2005: Zlín Film Festival, Zlín, marketing asistent

Členství v orgánech

Akademický senát UTB - členka za FMK od 2022

Další publikace

JUŘÍKOVÁ, Martina; LIŽBETINOVÁ, Lenka; KÁČERKOVÁ, Eliška. Impact of the Covid-19 Crisis on Service Enterprises and their Attitudes Towards Marketing Investments. Scientific Annals of Economics and Business, 2022.

GÖTTLICHOVÁ, Marcela, KÁČERKOVÁ, Eliška. The University of The Third Age – The Journey to Active And Healthy Aging, International Conference on Arts, Education and Social Science (ICAES), Cannes, France on 13 -14 September, 2022.

Káčerková, Eliška, Pilátová, Karolína. 2021. Rámec pro funkční implementaci CSR strategie. Marketing & komunikace, 2021/2, s 20. -21, ISSN 1211-5622.

Káčerková, Eliška. 2019. Social networks, their role and influence on generation Y versus generation Z when recruiting applicants for Higher Education Institutions. In: 12th annual International Conference of Education, Research and Innovation (ICERI 2019) [online]. Seville: Iated-Int Assoc Technology Education & Development, 2019, s. 3231-3237. ISSN 2340-1095. Dostupné z: https://library.iated.org/view/KACERKOVA2019SOC.

Káčerková, Eliška. 2018. Preferences of Communication Tools in Choice of High School. Marketing Identity6(1/1), 85-92.

Fakulty a součásti

Zavřít