doc. PhDr. Blandína Šramová, Ph.D.
Ústav marketing. komunikacíVýuka
Konzultační hodiny
dle dohodyŽivotopis
Vzdělání
1986-1990: obor psychologie, FF UK Bratislava, SR
Stáže a studijní pobyty
2023: Salamanca University, Spain, lecturer within the Erasmus programme
2007: Riga Teacher Training and Education Management, Latvia, lecturer within the Erasmus programme
2009: Uniwersytet Pedagogiczny, im. Komisji Edukacji Narodowej w Krakowi, Poland, lecturer within the Erasmus programme
Průběh zaměstnání
2010-dosud: UTB Zlín, FMK
2009-dosud: UK Bratislava
Členství v orgánech
členka Vedeckej rady PdF UK Bratislava
členka Vedecké a umělecké rady FMK UTB ve Zlíně
členka redakčnej rady Mládež a spoločnosť
členka redakčnej rady vedeckého časopisu: Analýza a výskum v marketingovej komunikácii
Tvůrčí činnost
Publikace
Výstupy z projektů
Další publikace
Šramová, B. (2023). University students’ experience with mobile learning during COVID-19 pandemic, Interactive Learning Environments, DOI: 10.1080/10494820.2023.2220362
Šramová, B., & Pavelka, J. (2019). Gender differences and wellbeing indicators tendencies in motivational structure of adolescent online shopping behavior. International Journal of Retail & Distribution Management. 47 (6), 623-642.
Šramová, B., & Pavelka, J. (2017). The perception of media messages by preschool children. Young Consumers: Insight and Ideas for Responsible Marketers, 18(2), 121-140.
Šramová, B. (2017). Children’s consumer behavior, In.Sabah,S. (Ed.). Consumer Behavior – Practice Oriented Perspectives. Intech Open, pp. 91–109, ISBN 9789535136