Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně

Otevřít navigaci
Zpět
marketingové komunikace

Studenti reprezentují FMK na mezinárodní marketingové soutěži

Ústav marketingových komunikací vysílá své studenty na mezinárodní soutěž Ad Venture. Do ní se hlásí účastníci z celé Evropy a vytváří kreativní koncepty na základě briefů od reálných klientů – letošní rok je tímto klientem Asahi, kterému patří globální portfolio značek včetně Peroni nebo Plzeňského Prazdroje. Tým, který vytvoří vítězný návrh, bude oceněn vstupenkami na festival Cannes Lions.

Své návrhy do soutěže přihlásili dva týmy studentů bakalářského studia. ÚMK tak svými nápady budou v mezinárodní konkurenci reprezentovat Klára Prašivková, Kristína Mlynárová, Karel Svoboda, Thi Hoai Lien Phamová, Aneta Zelenková, Daniel Procházka a Libor Osouch. Držíme jim palce!

Ad Venture je první celoevropská soutěž, která dává studentům příležitost vyzkoušet si, jaké to je pracovat v reklamě. Soutěž Ad Venture pořádá EdCom Institute, Evropský institut pro vzdělávání  v oblasti marketingových komunikací. Jeho členy je 43 vysokých škol ze 14 zemí Evropy a od letošního roku mezi ně patří i Fakulta multimediálních komunikací.

Fakulty a součásti

Zavřít