Mgr. Josef Kocourek, Ph.D.
Děkanát FMK-odd. děkanaU41/206
Identifikátory autora
– Brandbuilding
– Marketingová strategie
– Komunikační strategie
– Implementace marketingu do firemního prostředí
– Marketingový konzultant
2015 – jeden ze zakladatelů mezinárodního festivalu Zlin Design Week. V současné době se akce řadí mezi tři největší akce ve Zlíně a pořadatel je Fakulta multimediálních komunikací.
Výuka
Konzultační hodiny
Pondělí 8:00-10:00Životopis
Vzdělání
2006-2011: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací, Marketingové komunikace, Mgr.
2011-2015: Univerzita Komenského v Bratislavě, Filozofická fakulta, Ph.D.
Průběh zaměstnání
2012-dosud: FMK UTB ve Zlíně, odborný asistent
2015 – doposud: OSVČ v oblasti konzultací marketingových a komunikačních strategií, budování značek
2013-2018: FMK UTB ve Zlíně, ředitel Komunikační agentury (KOMAG)
2018-2021: FMK UTB ve Zlíně, ředitel Ústavu marketingových komunikací
2018-2021: FMK UTB ve Zlíně, produkční Komunikační agentury (KOMAG)
2021-dosud: FMK UTB ve Zlíně, děkan fakulty
Členství v organizacích
2021 - člen výběrové komise nové vizuální identity Zlínského kraje.
2022 – člen výběrové komise k vizuální identitě Created in Zlín.
2021 – člen expertního týmu vizionářů pro oblast Kulturních a kreativních odvětví v rámci Ministerstva průmyslu a obchodu.
Členství v orgánech
2021 - předseda Vědecké a umělecké rady FMK UTB ve Zlíně
2023 - člen Vědecké rady UTB ve Zlíně
Tvůrčí činnost
Publikace
Výstupy z projektů
Další publikace
Smluvní výzkum: Komunikační strategie Zlínského kraje 2021-2022, zakázková činnost v hodnotě 500.000,- Kč.
Spolupráce s praxí: Konzultace k implementaci komunikační strategie Zlínského kraje, zakázková činnost 60.000,- Kč.