Úspěch studentek na POPAI Student Award
25. listopadu 202224. listopadu 2022 proběhlo v Praze v kongresovém centru O2 universum slavnostní předávání ocenění na galavečeru POPAI DAY 2022.
Soutěže POPAI STUDENT AWARD se s projektem T-Mobile spojuje a propojuje v soutěžní kategorii Návrh in-store komunikační kampaně od zadavatele T-Mobile Czech Republic zúčastnily studentky Ústavu marketingových komunikací – Adéla Pokorná, Adriana Bartošová, Andrea Žyłová a Natálie Cintulová. V konkurenci 13 soutěžních týmů vybojovaly krásné 2. místo.
Pro studentky to byla velká zkušenost, která jim přinesla mnoho nových poznatků. „Zpracování návrhu komunikační kampaně dle zadání T-mobile nás velmi bavilo a účast je pro nás všechny velkým přínosem. Ocenění je velkým překvapením a motivací k naší další práci na fakultě,“ uvedla jedna z oceněných Adriana Bartošová.
Letošní ročník soutěže se také mohl pochlubit řadou inspirativních designérských návrhů, které soutěžící studenti prezentovali v rámci třech soutěžních kategorií. V kategorii Grafický 2D návrh dle briefu společnosti Nestlé Česko zvítězila práce V objetí kakaovníku od Elizavety Krasilnikové z ateliéru Digitální design.
Cena sympatie byla udělena Monice Lörinczové z ateliéru Digitální design za soutěžní práci s názvem Návrh komunikace.
Vítězem v kategorii Design POP materiálu dle briefu společnosti Pivovary Staropramen se stal návrh Ostravar display, jehož autorkou je Viktorie Rygarová z ateliéru Produktový design. I v této kategorii udělila odborná porota soutěže zvláštní ocenění.
POPAI Student Award už šestnáct let oceňuje nejlepší návrhy komunikačních prostředků a kampaní v in-store marketingové komunikaci. Ty na základě reálných zadání od konkrétních zadavatelů vytvářejí studenti středních a vysokých škol se specializací na marketingovou komunikaci.