Mgr. Eliška Káčerková, Ph.D.
Ústav marketing. komunikacíU44/207
Identifikátory autora
Předměty 2024/2025
Počátky a vývoj marketingových komunikací
Reklama 2
Informační zdroje a jejich využívání
Seminář k bakalářské práci
Diplomový seminář
Agenturní praxe
Diplomová praxe
Výuka
Konzultační hodiny
Čtvrtek 9.00-11.00, Pátek (sudý týden) pro kombinovanou formu studia dle předchozí domluvyŽivotopis
Vzdělání
2007 - 2012: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomiky, Ph.D.
2008 - 2009: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta aplikované informatiky – pedagogické minimum
2002 - 2007: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací, Mgr., Bc.
1998 - 2002: Masarykovo gymnázium Vsetín
Stáže a studijní pobyty
2022: Malopolská vysoká škola ekonomická v Tarnově, Polsko - přednášející v rámci programu Erasmus
Průběh zaměstnání
- od 2008 do současnosti: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací, Ústav marketingových komunikací - odborná asistentka
- 2021 - 2023: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací, Ústav marketingových komunikací - ředitelka ÚMK
- od 2016 do současnosti: Zlín Film Festival, PR asistent
- 2008 - 2013: Comtech, Zlín, PR executive a copywriter
- 2006: Crest Communication, Prague, PR executive
- 2005: Zlín Film Festival, Zlín, marketing asistent
Členství v orgánech
Akademický senát UTB - členka za FMK od 2022
Akademický senát FMK - předsedkyně od říjen 2023
Tvůrčí činnost
Publikace
Výstupy z projektů
Další publikace
JUŘÍKOVÁ, Martina; LIŽBETINOVÁ, Lenka; KÁČERKOVÁ, Eliška. Impact of the Covid-19 Crisis on Service Enterprises and their Attitudes Towards Marketing Investments. Scientific Annals of Economics and Business, 2022.
GÖTTLICHOVÁ, Marcela, KÁČERKOVÁ, Eliška. The University of The Third Age – The Journey to Active And Healthy Aging, International Conference on Arts, Education and Social Science (ICAES), Cannes, France on 13 -14 September, 2022.
Káčerková, Eliška, Pilátová, Karolína. 2021. Rámec pro funkční implementaci CSR strategie. Marketing & komunikace, 2021/2, s 20. -21, ISSN 1211-5622.
Káčerková, Eliška. 2019. Social networks, their role and influence on generation Y versus generation Z when recruiting applicants for Higher Education Institutions. In: 12th annual International Conference of Education, Research and Innovation (ICERI 2019) [online]. Seville: Iated-Int Assoc Technology Education & Development, 2019, s. 3231-3237. ISSN 2340-1095. Dostupné z: https://library.iated.org/view/KACERKOVA2019SOC.
Káčerková, Eliška. 2018. Preferences of Communication Tools in Choice of High School. Marketing Identity, 6(1/1), 85-92.