Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně

Otevřít navigaci
Zpět
úspěchy

Úspěchy FMK na Young Lions

Jsou známi vítězové letošního ročníku národního kola soutěže Young Lions, soutěže pro mladé tvůrce v komunikačním odvětví. Mezi oceněnými se pravidelně umisťují i studenti a absolventi z FMK a letos tomu nebylo jinak.

V kategorii Digital zvítězil student Ústavu marketingových komunikací Vojtěch Vaník, který soutěžil za agenturu DDB Prague, kde je v současnosti na školní praxi. Za úkol měli on a jeho agenturní kolega Danila Shlenov navrhnout kampaň pro pro projekt Zachraň oběd.

V kategorii Média získali čestné uznání absolventi Ústavu marketingových komunikací, Libor Osouch a Filip Janás za návrh kampaně pro organizaci Znesnáze.

Do letošního ročníku českých Young Lions se přihlásilo celkem 81 týmů, které v uplynulém týdnu řešily po dobu 24 hodin zadání pro neziskové organizace. Soutěžilo se v pěti kategoriích: Digital, MarketersMedia, PR a Print.

Fakulty a součásti

Zavřít