doc. Mgr. Peter Štarchoň, Ph.D.
Ústav marketing. komunikacíProf. Mgr. Peter Štarchoň, PhD. se věnuje novým trendům v marketingovém managementu, aktuálně s důrazem na značku a postoje spotřebitelů a změny v jejich chování. Založil mezinárodní vědecký časopis Marketing Science and Inspirations, kde působí jako předseda redakční rady. Je členem redakčních rad vědeckých časopisů Holistic Marketing Management a Auspicia, autor nebo spoluautor několika monografií a učebnic a více než osmdesáti vědeckých prací, studií a příspěvků, má zkušenosti jako vedoucí nebo spoluřešitel jedenácti výzkumných projektů.
Výuka
Konzultační hodiny
dle dohodyŽivotopis
Vzdělání
1985–1989: zahraniční obchod, Stredná ekonomická škola v Trenčíne
1990–1995: sociologie, Univerzita Komenského v Bratislave, Filozofická fakulta, Mgr.
1996–2003: podnikový manažment, Univerzita Komenského v Bratislave, Fakulta managementu, Ph.D.
2005: podnikový manažment, Univerzita Komenského v Bratislave, Fakulta managementu, habilitační řízení
2015: 2. června 2015 jmenován prezidentem Slovenské republiky za vysokoškolského profesora v oboru manažment
Stáže a studijní pobyty
1998: Manchester Metropolitan University, Veľká Británia (listopad – prosinec), studijní pobyt v rámci programu TEMPUS-PHARE European Studies in Business Administration (S_JEP 12491-97)
1999: University of Udine, Taliansko (červenec), studijní pobyt v rámci programu TEMPUS-PHARE European Studies in Business Administration (S_JEP 12491-97)
2001: University of Trento, Itálie (prosinec), studijní pobyt v rámci programu TEMPUS-PHARE European Integration Studies in Support to the EU Accession (IB-JEP-14-383-99)
2006: Universidade de Coimbra, Portugalsko, Erasmus (30. květen – 3. červen), přednášky
2008: Istanbul Kültür University, Turecko, Erasmus (22. – 28. listopad), přednášky
2009: Ecole Supériore de Commerce de Chambéry, Francie, Erasmus (9. – 14. listopad), přednášky
Průběh zaměstnání
1995-2002: Univerzita Komenského v Bratislave, Fakulta managementu, asistent, tajemník Katedry marketingu
2002-2004: Univerzita Komenského v Bratislave, Fakulta managementu, odborný asistent, tajemník Katedry marketingu
2004-dosud: Univerzita Komenského v Bratislave, Fakulta managementu, vedoucí Katedry marketingu
2007-2016: Univerzita Komenského v Bratislave, Fakulta managementu, proděkan pro denní studium
2010-dosud: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací, akademický pracovník
Členství v orgánech
Vědecká a umělecka rada Fakulty multimediálních komunikací Univerzity Tomáše Bati ve Zlíně, člen od 2017