Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně

Otevřít navigaci
Zpět
volba děkana

FMK má nového děkana

Nově zvoleným děkanem Fakulty multimediálních komunikací se stal Mgr. Josef Kocourek, Ph.D., dosavadní ředitel Ústavu marketingových komunikací. Do funkce ho jmenoval rektor univerzity prof. Ing. Vladimír Sedlařík, Ph.D. Nový děkan převezme funkci po doc. Mgr. Ireně Armutidisové, která působila v čele fakulty od roku 2017.

„Je mi velkou ctí, že můžu stát v čele jedné z nejlepších uměleckých fakult v České republice. Naše propojení umění, designu, filmové tvorby a marketingových komunikací je jedinečné nejen v Česku, ale celé střední Evropě. Budu se snažit, aby tato mezioborová spolupráce vzkvétala a fakulta zároveň nadále zvyšovala míru internacionalizace,“ řekl o svém jmenování Josef Kocourek, který se funkce děkana ujme ve čtvrtek 15. 4. 2021.

„Nastupujícímu děkanovi přeji mnoho zdaru v jeho práci a věřím, že pod jeho vedením se bude fakulta výrazně pozitivně posouvat v kvalitě pedagogických a hlavně tvůrčích činností,“ dodal rektor UTB prof. Vladimír Sedlařík.

Nový děkan Pepa Kocourek se dlouhodobě věnuje budování značek a tvorbě komunikačních strategií. Ve funkci ředitele Ústavu marketingových komunikací, který je jednou ze součástí Fakulty multimediálních komunikací, je tři roky. Na fakultě už ale pracuje přes 15 let. Nejdříve jako asistent, pedagog a poté jako ředitel Komunikační agentury, praktického předmětu, který propojuje studenty uměleckých oborů se studenty marketingových komunikací. Vznikají tak velmi ojedinělé projekty, které obohacují kulturní dění ve Zlíně.

 

 

Fakulty a součásti

Zavřít