asistent
Ing. Tomáš Rygl
Ústav marketing. komunikacíJe pro mě důležité dělat smysluplné věci, neplýtvat drahocenným časem a využívat svůj potenciál pro něco hodnotného.
Výuka
Konzultační hodiny
Pondělí 13:00 - 15:00 (napsat e-mail předem)Životopis
Vzdělání
- 2017-2018: Roční výcvik v koučování
- 2014-2016: Vysoké učení technické v Brně, fakulta podnikatelská - Ph.D. (přerušeno)
- 2012-2014: Vysoké učení technické v Brně, fakulta podnikatelská - Ing.
Stáže a studijní pobyty
- 2014: Branding projekt VUT, vedoucí mezinárodního česko-finsko-nizozemského týmu
- 2012: Ammann Česká republika a Ammann Schweiz - bakalářská práce "Návrh komunikační kampaně společnosti AMMANN s cílem zvýšit povědomí značky" (ročníková práce)
Průběh zaměstnání
- 2018-nyní: Univerzita Tomáše Bati, Ústav marketingových komunikací, asistent
- 2017-nyní: TomasRygl.cz: práce s lidmi a jejich rozvoj, koučování a pořádání workshopů
- 2016-nyní: FitnessRecepty.net, technický koordinátor a spoluvlastník projektu
- 2016-2019: Newton College a.s., vysokoškolský učitel, ústav managementu
- 2015-2016: Mautilus s.r.o., marketingový specialista
Tvůrčí činnost
Publikace
Výstupy z projektů
Další publikace
- RYGL, T. Strategický marketing. Studijní opora pro kombinované studium, Zlín, 2019
- RYGL, T. Proces tvorby obsahové strategie značky. Studijní opora pro kombinované studium, Brno, 2018
- RYGL, T. Vnímání pojmu SOCIÁLNÍ MARKETING v čase. In QUAERE 2015. Hradec Králové: MAGNANIMITAS, Hradec Králové, Česká republika, 2015, 2015. s. 235-241. ISBN: 978-80-87952-10- 8.
- RYGL, T. Návrh marketingové komunikace projektu Třebíč NOW. Brno: Vysoké učení technické v Brně, Fakulta podnikatelská, 2014. 92 s. Vedoucí diplomové práce Ing. Vít Chlebovský, Ph.D
- RYGL, Tomáš, 2012. Návrh komunikační kampaně společnosti AMMANN s cílem zvýšit povědomí značky. Znojmo, 83 s. Bakalářská práce. Soukromá vysoká škola ekonomická Znojmo. Vedoucí práce Ing. Martin Přibyl, Ph.D.