Ing. Radomila Soukalová, Ph.D.
Ústav marketing. komunikacíU44/210
Identifikátory autora
Odborné zaměření: marketing management, základy marketingu, teorie komunikace, kreativní inovace, transfer inovací, poradenství v oblasti registrace patentů a průmyslových vzorů.
Výuka
Konzultační hodiny
Středa 11:00 - 13:00, kombi dle dohodyŽivotopis
Vzdělání
červenec 2004 - UTB FAME Zlín, Ph.D., diplom PhD.
2002 -2004 - doktorandské studium UTB FAME ve Zlíně
2001 - 2002 - doktorandské studium Fakulta podnikatelská VUT Brno
1983-1985 - Univerzita Palackého v Olomouci Fakulta přírodovědecká- doplňkové pedagogické studium
1977-1982 - VUT Brno- FT ve Zlíně Ekonomika a řízení spotřebního průmyslu, Ing.
1973-1977 - Gymnázium Zlín
Stáže a studijní pobyty
2006 - 2008 přednášky a semináře oblasti Podpory prodeje a Direct marketingu na Univerzitě Konstantina Filozofa v Nitře, Fakulta filozofická, Katedra Masmediálnej komunikácie, SR
duben 2012 – Izmir Turecko, přednášky na téma: Tomáš Baťa a jeho podnikatelská filosofie
2013 - UK Bratislava, SR, přednášk na téma:Tomáš Baťa a jeho podnikatelská filosofie
Průběh zaměstnání
2013 – dosud odborná asistentka Ústavu marketingových komunikací, FMK UTB Zlín
2005 - 20012 - proděkanka pro tvůrčí činnost na FMK UTB Zlín, odborná asistentka ÚMK
2003 – 2005 - odborná asistentka na FMK UTB Zlín
2001 - 2003 - externí přednášky a semináře na FMK v předmětech marketing, osobní prodej, ekonomika a podnikání
1999-2003 - vedoucí oboru Marketingu v bakalářském studijním programu FaME UTB realizovaném na O. A. T. Bati a VOŠE Zlín
1992-1999 - výuka ekonomických předmětů a marketingu na Obchodní akademii T. Bati ve Zlíně, přednášky a semináře v předmětech marketing, marketingové komunikace a mezinárodní marketing v bakalářském studijním programu na VOŠE Zlín
1992-1993 - externí výuka ekonomických předmětů na Gymnáziu Zlín, na Gymnáziu T. G. M ve Zlíně
1982-1992 - vyučující odborných předmětů a ekonomiky na Středním odborném Učilišti obuvnickém ve Zlíně.
Členství v orgánech
2014 - členka AS FMK UTB
2017 - členka fakultní ediční rady Edice Marketingové komunikace FMK nakladatelství UTB