Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně

Otevřít navigaci
Zpět
soutez

Úspěšná účast studentů FMK UTB ve Zlíně na soutěži POPAI CENTRAL EUROPE AWARDS 2020

Průběh letošního již čtrnáctého ročníku soutěže POPAI STUDENT AWARD kvalitativně neovlivnila ani současná mimořádná epidemiologická situace.
Úroveň studentských návrhů komunikačních prostředků a kampaní v in-store dle reálných zadání od konkrétních zadavatelů – partnerů soutěže byla vysoká i co se účasti týče.

Partnery již čtrnáctého ročníku soutěže byly společnosti Budějovický Budvar, n.p. pro kategorii Grafický 2D návrh, Český národní podnik, s.r.o. (výrobce a prodejce kosmetické značky MANUFAKTURA) pro kategorii Design POP materiálu a BEL Sýry Česko a.s. pro kategorii Návrh in-store komunikační kampaně.

Společnost 3A Composites – POLYCASA podpořila projekt jako partner – dodavatel materiálů zdarma pro soutěžící.

V rámci letošního ročníku soutěže studenti prezentovali grafické 2D návrhy, návrhy POP materiálů (3D) a také návrhy  komplexní podlinkové komunikační kampaně v místě prodeje se zaměřením na POP média.

Vítězové POPAI STUDENT AWARD 2020

Kategorie Grafický 2D návrh dle briefu společnosti Budějovický Budvar:
práce Pivní stromeček od Anny Fischerové z Fakulty multimediálních komunikací Univerzity Tomáše Bati ve Zlíně, studijní obor Multimédia a design, specializace Digitální design.

Kategorie Design POP materiálu společnosti Český národní podnik – značka Manufaktura, s. r. o:
návrh Květinová zahrada od Barbory Semanové z Fakulty multimediálních komunikací Univerzity Tomáše Bati ve Zlíně, studijní obor Multimédia a design, specializace Produktový design.

Zvláštní ocenění/cena sympatie:
návrh More than just a beer od Kateřiny Plesníkové z Fakulty multimediálních komunikací Univerzity Tomáše Bati ve Zlíně, studijní obor Multimédia a design, specializace Digitální design.

Vítězkám blahopřejeme!

Fakulty a součásti

Zavřít